۳ پاسخ

میگم اجی رفتم داروخانه گفتم آ د بده همین مارک داد با طعم موز .مال کولیکن؟؟؟؟ آ د نیستن

من یه نیم سی سی صبح میدم بهش یه نیم سی سی آخر شب

برای چیه این

سوال های مرتبط

مامان مـღـرســام 💙 مامان مـღـرســام 💙 ۱۳ ماهگی
مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی