۲ پاسخ

من ارژی هم نداره کلا بدون شیر میدم

اره اشکالی نداره که با اب درست کن

سوال های مرتبط

مامان بارزان خدادادی مامان بارزان خدادادی ۲ سالگی
مامان ساواش رادمهر مامان ساواش رادمهر ۱۷ ماهگی