بچم‌تب داره چ کنم

۲ پاسخ

تبش گرفتی؟.یا از دما بدنش مبگی

پاشویه با گلاب
لختش کن ولی دمای اتاق خوب باشه
رو شکم و رون پا یکم پایین تر از جای واکسن و پیشونی دستمال نم دار کن بزار
ربع ساعتی این کارو تکرار کن
استامینوفن سر ساعت بده

سوال های مرتبط

مامان ترنم و تبسم مامان ترنم و تبسم ۲ ماهگی
مامان احلام مامان احلام ۱۶ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان نورزندگیم💙 مامان نورزندگیم💙 ۱۴ ماهگی
مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی