منم با اینکه آی یو آی کردم و اولین اقدامم بود پریود شدم این ماه🥲

۳ پاسخ

منم دوبار انجام دادم منفی شد ... دکتر بهم گفت بیا ای وی اف ولی میخوام اصلاح سبک انجام بدم و رفتم پیش یه دکتر دیگه ...

اسپر شوهرت خوبه

آی یو آی سخته یا هزینش زیاده؟

سوال های مرتبط

مامان ۸فرشته آسمونی مامان ۸فرشته آسمونی هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری