۵ پاسخ

من دکتر بم گفت از هفته ۲۰ ازینا استفاده کنم بشگفتم کمرم قفل میکنه وپشت پام گفت هفته ۲۰ اینو بگیر ببند

واقعا ارزش داره بگیرم کمک می‌کنه بچه بیاد بالا

من چپ رو دارم راضی ام! بخاطر کمردرد گرفتم

من چپی رو دارم پشتش هم فنر داره برای حمایت کمر؛ بیرون رفتی میزنم راضی ام

من از سمت راستی داشتم راضی بودم اگه مشکل خاصی نداری راست بهتره ولی اگه بچه خیلی پایینه و فلان سمت چپ بهتره برات

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نیا💙💙 مامان نی‌نیا💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر هفته چهلم بارداری