شماهم تو 26هفته همش خسته اید ؟

۶ پاسخ

من ک از اول بارداری خسته بودم 🤭😁شاغل هم هستم دلم برای دوساعت استراحت له له میزنه
۶:۳۰ صبح سرپا میشم تا ۱۰ شب که میرم تو تخت استراحت ندارم

بزار بیایی 30 هفته به بعد تا خستگی قشنگ با پوست و گوشت حس کنی😂

من کلا خستم هیچ ربطی هم ب هفته نداره😑😑😑😂😂

دقیقا از ۲۶ هفته خوابالو شدم هرجا بیوفتم چرت میزنم🫩🥱

خوابببب خوابببب تو در و دیوارم
ولی بخاطر بچه ها باید بیدار بمونم

منم خيلي احساس خستگي ميكنم

سوال های مرتبط

مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسن مامان حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
بابای پسر بابای پسر ۴ ماهگی
مامان محمد حسام 🌺🐣 مامان محمد حسام 🌺🐣 روزهای ابتدایی تولد