دندون بالایی های بچم خیلی فاصله دارن طبیعیه یا ارثیه

۲ پاسخ

کامل دراومد؟
اگ نصفه زده بیرون بعداک دربیادکامل جفت میشه برای گیسوخانومم همینجوری بود بعدجفت شد
اگ نه کامل دراومد اره عسلم ارثیه

درست میشه برا دختر منم کلی فاصلست

سوال های مرتبط