سلام این ینی مشکلم خیلی جدیه تنبلی شدیده

تصویر
۴ پاسخ

میگن میخک با عسل خیلی خوبه بخوری بخورم؟

اگه هیچوق بچه دار نشم چی

دو تا فولی ۱۴ داری
خوبه تقریبا . اقدام کن یه شب درمیون

قرص چیا میخوری ؟؟

سوال های مرتبط

لیدا لیدا قصد بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری