این حجم از خستگی و کسل بودن عادیه؟

۷ پاسخ

بدنت داره برای محافظت از نی نی کوشولوت تلاش می‌کنه و سوخت و ساز بدنت می‌ره بالا به همین خاطر خسته و بی‌حال میشی مامان جون 😘🥹

وای اره، منم اون اوایل و اواخر بارداریم انقدر خسته بودم حد نداشت

منم فقط کارم شده یه چی بخورم بیوفتم بخوابم،خیلی بده اینطوری خسته شدم دیگه

سلام عزیزم
منم خیلی خسته و بی حال هستم
طبیعی هست نگران نباش

بله منم خیلی خوابالو شدم اوایل هر دو بارداریم

بله گلی

وای منمکک

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نلین مامان نلین ۲ ماهگی