۸ پاسخ

از هیچوقت

میذارم هرزگاهی درحد چند دقیقع

منم وقتایی که کاردارم میزارم

از 5گذاشتم ولی تپایلی بهش ندارع وقتایی ک میخوام دسشویی برم یا کاری دازم ک میترشم ب جای خطرناک بره میزارم

دخترمن اصلا نموند ، ولی میتونی از الان کم کم بذاری

من می‌ذارم دوسه هفته میشه ولی میگن خوب نیس

بزار الان

من الن میزارم در حد نیم ساعت

سوال های مرتبط

مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی
مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۱ سالگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری