حالا کمردرد یه طرف از وقتی به ماه هفتم رفتم من یه درد خاصی زیرشکمم دارم مخصوصا وقتی خوابیدم جابجا میشم یا میخوام بلند شم بدجور فشار میاد
واااای چقدر اینماه شش طولانی میگذره و خسته کننده هست ان شالله برای تو به راحتی و سریع بگذره
وایی منم از کمردرد دارم میمیرم افتضاحه دائم درد میکنه🥹🥹🥹🤦♀️🤦♀️
سلام خوبی شما حرکات بچتو حس می کنی جفتت چیه ؟
دیگه مادر شدن الکیه
قدر مادرا رو باید بیشتر دونست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.