مامانا طرح یسنا براب مادران شیر ده ریختن؟

۶ پاسخ

برا من نریختن

آره خیلی وقته من گرفتم

آره ریختن

دهک یک تا سه اون هفته ریختن
از چهار تا هفت امروز واریز کردن

اره خیلی وقته ما گرفتیم

هنوز ک براما نریختن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی