۳ پاسخ

جای بخیه ک همیشه میمونه حتی بی حسی هم برای مدت طولانی نمیره

همچی بستگی به مدل پوستت داره

جای بخیه ها خب طبیعیه که بمونه ولی اونقدر زشت نیست و جایی نیست که دیده بشه
چسبندگی هم بستگی به دکتر داره

سوال های مرتبط