خانومایی ک جفتتون پایینه چ دردی دارین؟؟؟

۴ پاسخ

درد ندارم گاهی وقتا اونم میگن به جفت ربطی نداره

من دردی ندارم فقط استراحت میکنم و شیاف میزنم تا بره بالا

چه وقتی پایین بود چه وقتی رفت بالا همیشه کمردرد و شکم درد دارم

گاهی دلم و دیواره های واژنم تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری