هزینه سونو ان تی تهران جای خوب چقدر میشه؟

۵ پاسخ

سلام قشنگم گروه بارداری زدم میخوایین شما هم اد کنم ؟
تو روبیکا ؟
اگر خواستین ایدیتون بفرستین

تهران و نمی‌دونم ولی من امروز رفتم 3600 شد

من رفتم آن تی یک میلیون وهشتصدشدبدونه بیمه بابیمه قبول نکردن تهران رفتم سنو

صدرا تهرانپارس دکتر علیرضا رضوانی مدرکش از امریکا و بینظیر
۲/۹۰۰

من رستاک رفتم که جزو بهترین سونوگرافی جنین تهران ..... سونو انتی و داپلر و طول سرویکس شد ۲۹۶۰

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد