۳ پاسخ

من یبار آب خیلی داغ بوده و اریا صبر نداشته با اون آب تصویه ولرم کردم 🥲

من هنوز آب جوشیده میدم

برای شیرخشک باید ابجوش خنک شده باشه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی