خانوما این که میگن لقاح دیر شکل گرفته یعنی چی چرا دیر شکل میگیره

۳ پاسخ

برای من ۲ هفته دیر تشکیل شد سونو هم ۲ هفته سن جنین رو کمتر نشون میده

تخمک گزاریت دیر بوده مثلا.من خودم دورم ۳۰ تا ۳۵ روزه بود حدودای روز ۱۸ تا ۲۰ دورم تخمک گزاری داشتم و باردار شدم روزی ک رفتم سونو قلب طبق پریود ۷ هفته و ۳ روز بودم ولی گفتن ۶ هفته و ۲ روزم .این ینی لقاح دیر گرفته یا همون دیر تخمک گزاری کردی

تخمک گذاری دیر تر اتفاق میوفته پس لقاحم دیر میشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته دوازدهم بارداری
مامان شایراد🤎🐻 مامان شایراد🤎🐻 ۴ ماهگی