سلام دوستان کسایی،که بچشون پسر بوده چه اعلامی دارید

۵ پاسخ

من واس پسرم ویار داشتم و به چیزای شیرین بیشتر تمایل داشتم واس دخترم ویار نداشتم و چیزای شور

من اصلا حالت تهوع ندارم هم ترشی میخورم هم شیرینی ترشی رو بیشتر دوستدارم ولی

کشک شور میخرم ۲۴ ساعته دارم کشک شور میخورم
ترشی شور
عاشق شوری

مونده به بدن مادر،من سرپسراولم بااین که باردارم زمین تاآسمون فرق دارم،همه میگفتن دختره،حتی خودمم گفتم دختره ولی اینم پسرشد

والا من علائم دخترو پسرم دوتاشون یکی بود

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جاوید💙 مامان جاوید💙 هفته دوازدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری