بنظرتون برم سونو تشکیل قلب؟

۸ پاسخ

من ۶هفته و۱روز رفتم صدا قلبشو شنیدم

من ۶ هفته و دو روز رفتم صدای قلبشوشنیدم

قبلا هیچتا سونو رفتی؟

من رفتم گفت ۷ هفته و ۵ روزته ولی حساب کردم دیدم من اونموقع پریود بودم یعنی سونو یکم هم خطا داره

منم 7هفته و دو روز رفتم

من 7 هفته و 3 روز رفتم اوکی بود

نه جان‌زوده

بزار ۸ هفته ت تموم بشه

زوده وایسا ۸ هفته پر شه برو

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🥹♥️ مامان فاطمه🥹♥️ هفته نوزدهم بارداری
مامان آلما و آیماه مامان آلما و آیماه هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد