بنظرتون ۷هفته۲روز برم برای سونو تشکیل قلب ؟؟

۷ پاسخ

اره خوبه برو

آره خوبه انشالا تشکیل شده

چندهفته از دقیق

اگه نمیخوای استرس الکی داشته باشی بزار ۸ پربشه برو منم همینکارو میکنم

بزاد ۸ هته تکمیل بشه بهتره

اره خوبه

برای من دکتر همین تاریخ گفت برو

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آلما و آیماه مامان آلما و آیماه هفته پانزدهم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی