۷هفته و۴روز میتونم برم سونو برای تشکیل قلب سونو شکمی؟

۵ پاسخ

بزار۸هفتت ک تموم شد برو باخیال راحت صداشم بشنوی

اره برو عزیزم

آره میتونی بری

ارع گلم

تا خالا رفته بودی سونو ک تشکیل نشده بود؟

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری