خانوما ۷هفته و ۵روز خوبه برم سونو تشکیل قلب؟؟؟؟

۶ پاسخ

اره بابا من ۶هفته و ۳روز رفتم

من دقیقا همین روز رفتم

اره برو ایشالا که تشکیل شده

ان شاالله.ک بسلامتی باشه.

آره منم هفت هفته بود ک رفتم

بله....

سوال های مرتبط

مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری