۷هفته و دوروزم برای تشکیل قلب میتونم برم سونو

۶ پاسخ

ولی عجله نکن
اگر میخوای صدای قلبشو خوب بشنوی هفت هفته تکمیل بشع بعدبرو

منم هفت هفته وسه روزم یکشنبه وقت دارم برا قلب🥲

اره عزیزم میتونی برق

با این برنامه 7هفته و 2روزی؟

بله می تونی

اره میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری