دوستان ۷ هفته دوروزم برم سونو تشکیل قلب

۱۰ پاسخ

بزار همون پایان هشت هفته برو
شاید نی نی قلبش دیر تشکیل شده باشه
الان بری نشده باشه الکی استرس میگیری
همون آخر هشت برو با خیال راحت
نی نی کوچولو قلب قشنگش. میزنه

من ۷هفته و یک روز رفتم

نه یک هفته دیگه برو

۸هفته برو

ن زوده عزیزم

اره برو

اره میتونی بری

۸ هفنه و‌یک روز برپ

من هشت هفته ویک روز رفتم صدای قلب نزاشت برام فقط نشونم داد

الان برم صدای قلبش مشخص نیست کسی نرفته تو ۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهربون پسر مامان مهربون پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری