سونو تشکیل قلب ۷هفته کامل خوبه برم؟

۱۲ پاسخ

شما ماهی که کلومیفن خوردین باردار شدین؟

من سونوشکمی دادم اوکی بودقلبش شیش هفته وپنج روزم بود

اره برو

من هفت هفته و ۴ روز رفتم گفت ۶ هفته و ۴ روزی ولی خداروشکر تشکیل شده بود

ولا من ۷هفت هفته باردار بود قلب تشکیل شده بود

آره برو

سنو واژینال اخرای ۶ هفته دگه قلب پیدامیشه

نه عادی

من ۶هفته و ۴روز رفتم قلبشو دیدم🥰 ۷ هفته خوبه اره سنو واژینال معلوم میشه

یه دو هفته دیگه صبر کن

منم رفتم گفتن نشده گداشتم سه هفته دیگ برم البته ک دکترگفت دیرتربیاتااکی بشه

من رفتم تشکیل نشده بود

سوال های مرتبط

مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان خاله ریزه مامان خاله ریزه هفته سی‌وهشتم بارداری