۷هفته دو روز برم سونو قلب خوبه

۵ پاسخ

چون با پریود حساب میشه هفته ات بنظرم ۸هفته برو

منم ۷ هفته و ۵ روز میخام برم

صبر کن ۸هفته برو

بله..

ارع

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه مامان خاله ریزه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان ایمان و تودلی مامان ایمان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد