۷هفته و ۶ روز برم سونو قلب،مشخص میشه قلبش؟

۹ پاسخ

آره تشکیل شده ایشاالله

آره عزیزم صدرصد تشکیل شده

اره عزیزم

احتمالا تشکیل شده

من ۷هفته ۳روز بود تشکیل شده بود حالا بستگی داره برا هرکی

اره دیگه صددرصد
من فردامیرم انشالله همه چی خوب باشه
فردامیشم هفت هفته ویکروز

اره دیگه همه ۶میرن😅

دکتر به من گفت ۹ هفته بیا مثلا ۸ هفته و ۴ روز

اره برو

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری