۷هفته و ۳روز برای سونو قلب خوبه؟؟

۵ پاسخ

اره من ۷ هفته و ۵ روز رفتم

آره عزیزم منم 7هفته رفتم همه چیز اوکی بود

من ۷ هفته ۲ روز رفتم تشکیل شده بود

من روزی ک رفتم ۷هفته۴روز بودم

آره خیلی وقت مناسبیه

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه مامان خاله ریزه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری