سلام من ۷هفته ام برای تشکیل قلب خوبه برم ؟

۴ پاسخ

بله عزیزم منم هفت هفته رقتم
اما خب گقت ۶ هفته هستم اما قلب تشکیل شده بود خداروشکر

یعنی کیسه زرده دیده نشده بود

آره عزیزم برو منم هفت هفته و یه روز بود

چندروزم صبرکنی بهنره

سوال های مرتبط

مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری