۲۷ خرداد موعدم بود
فردا برم سونو قلب تشکیل شده بنظرتون

۹ پاسخ

زوده یه هفته دیگ برو

ب نظرم زود نرو من گزاشتم طبق تاریخ پریودم ۸ هفته رفتم سنو گفت دوهفته لقاح دیرتر اتفاق افتاده ۶ هفته ای و هنوز تشکیل نشده با اینکه گفت مشکلی نیست حالم بدشدقلبش تشکیل نشده بود هنوز
یکی بهم گفت بزار ۱۰ یا ۹ هفته برو ۸ ام زوده ولی من گوش ندادم بیخودی ام هزینه سنو میدی دوباره

منم ۵هفته آزمایش خون دادم رفتم پیش دکتر گفت الان سونوت نمیکنم چون چیزی مشخص نیست دو هفته بعد بیا ، من گذاشتم ۷هفتم پر بشه و توی ۸هفته برم

الان بری فقط میگن کیسه تشکیل شده جنین نیس باز نگران میشی
صبر کن اگه میخوای با اطمینان کامل بری دو هفته دیگه برو

من ۷هفته و۲روز رفتم

من میخوام ۷ هفته و ۳ روز برم

تازه پنج هفته ای عزیزم ،انشاالله هفت هفته ب بعد برو

صبرکن یکم زود

نه عزیزم حتما باید حداقل ۶ هفته و ۶یا ۵ روزت باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم و تودلی💚 مامان دخترم و تودلی💚 هفته نهم بارداری
مامان آلما و آیماه مامان آلما و آیماه هفته پانزدهم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری