خانم ها یه سوال عدد تیروئید توی ۳ ماهه اول چند باشه خوبه؟

۵ پاسخ

۱ونیم به بالا نباید باشه

برا شما چنده؟

تو بارداری باید پایین ۲.۵باشه
ولی خب من سابقه تیروئید با اینکه ندارم تیروئیدم شده ۵

مال من ۵بود قرص میخورم شده ۱

باید زیر ۲باشه کلا توی بارداری

سوال های مرتبط

مامان آرین🩵🫶 مامان آرین🩵🫶 روزهای ابتدایی تولد