خانوما ازمایش بتا دادم عدد بتا ۶۸۷۴۵ یعنی مثبته باردارم؟

۱۹ پاسخ

منم دادم ۸۳۷۷.۴ بود ، بالا نیست؟؟۷ روز تاخیر بتا دادم

😏🤣ب شدت مثبت

میشه بگین کجا سوالو ثبت میکنید ک میاد بالا برا همه؟ تو چ قسمتی

چی بهتر از این عاره مثبته مبارکت باشه

مبارکااااااااااااااااا😍😂

بتا خیلی مثبته😍😂فکر کنم قلبشم تشکیل شده باشه دیگه یا اینکه دوقلو باشه

اووو چقد زیاده مگه چندروز تاخیرداشتی

چند روز تاخیر داشتین

برای منم بالا بود
دوتا ساک حاملگی داشتم
ولی هفته شش که رفتم سونو یه دونه نی نی بود🥲

فک کنم دو قلو هست🤩

زیادی مثبته 😄مبارکه 😍

چند روز تاخیری

مبارکه 😍

ارع عزیزم نگران نباش مثتبه مثبتیییی🍓🦋

مبارکه

مبارکه

ماشالله مبارک باشه

خیلی مثبته😂

بلهههه مبارکههه

سوال های مرتبط

مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا مامان آنیسا ۵ ماهگی