خانما چند روز بعد از آزادسازی باید تست زد؟

۶ پاسخ

باید تاخیر بیفتی بعد

بهتره بعد از تاخیر تست بزنی ولی
۱۴ روز تموم
صبح روز ۱۵ ام میتونی بزنی

۱۵روز

هر موقع تاخیر داشتی تست بزن

۱۵روز

۱۴ روز

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری