امروز اصلا تکون های نی نیمو حس نکردم چرا😶

۷ پاسخ

عیب نداره نگران نباش یه چیز شیرین بخور به پهلوی چپ بخواب یکم صبر کن تکون میخوره استرسم نداشته باش

والا منم خیلی کم تکون میخوره

من مثلا یه روز ممکنه کمتر باشه ی شبم سوراخ کنه

منم یه وقتا انقد تکون میخوره ولی یه روزام شاید یکی دوبار کلا تکون بخوره

ینی از صبح اصلا؟ حتی یه بار

نگران نباش از ۲۸هفتگی مهمه تکون هاش

تو هفته شما طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوممد🤰👼 مامان جوجوممد🤰👼 ۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری