کیا تیرماه زایمان میکنن؟😍

۱۹ پاسخ

منم تیر ✌

۱۲تیرم

من✋️۲۶تیر 😍🥹

من😍😍😍

منننن😂

منم ۵تیر 🥹

منم ۵تیر زده اما سزارین دوم اواخرخرداد میشه😍🥰

احتمالا من😅 البته یا اواخر تیر میشه یا اوایل مرداد تا سونو NT برم دقیق مشخص بشه

من ۷ تیر زده برام

من اول تیر

من اخر تیر

من یا اخر تیر یا اول مرداد🥹

من وسطای خردادان شاالله😍

سلام به امید خدا من

منم یا اوایل تیر یا اواخر خرداد ولی چون سزارین میشم فکر کنم همون خرداد میشه🧑‍🦯

منم احتمالا تیر هستم

من آخر خرداد

منم آوریل تیر ماه هستم

من یا اول تیر یا اهر خرداد

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و🤰🏻 مامان شاهان و🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان قند و عسل🐥🐥 مامان قند و عسل🐥🐥 هفته سیزدهم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا🥹🩷💙 مامان معجزه خدا🥹🩷💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی