پسرم جای من صحبت میکنه باهاش😅😅
منم دارم عادت میکنم باهاش حرف بزنم بیشتر نازش میکنم
من فقط نازش میکنم بش میگم گوگولیه من
در همین حد😁
از اول صحبت کردم الانم که جنسیتش قطعی مشخص شد بیشتر حرف میزنم باهاش☺️
همش باهاش صحبت میکنم 😂😂🤭
باباشم
باهاش صحبت میکنه فقط اون به زبون اجق وجق که فک کنم فقط بچم بفهمه چی میگه😂😂
منم قربونش صدقش میرم
میگم بچه ی قشنگم منو بابایی خیلی دوست داریم😊🥰
منم وقتی چیزی میخورم جدیدا حالم بد نمیشه دخترم کلی تشویق میکنم اذیتم نمیکنه کم تر شده😂
من پسرمو باردار بودم انقدر باهاش حرف میزدم، براش شعر میخوندم آهنگ میذاشتم کلا خیلی حرف میزدم ، وقتی هم دنیا اومد گریه میکرد گذاشتن تو همون کالکسه ها ، داشت گریه میکرد من صداش کردم طاهااا جاااانم مامااان ، یهو آروم شد ..دکتره میگفت باهاش زیاد حرف میزدی گفتم اره😄
میگن خوبه صحبت کنی ولی منم نمیدونم چی حرف بزنم 🥲
فقد میگم مامان قربونت بشع ی ماچم میفرستم🥲
من از همون اول صحبت میکنم باهاش🫠
بعضا صحبت میکنم بعضا نه فعلا زوده فقط حواسم به هماتوم هست که دفع یا جذب شه خیالم راحت شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.