کیا تو ۱۴ هفته تکون خورد نی نی هاشون ؟؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

من تقریبا یه هفته اس حس میکنم خیلیییی ضعیف
هر یکی دو روزی دو سه بار زیر نافم عین اینک حباب بترکه حس میکنم
جفتم خلفیه

بله منم حس میکنم جفت خلفیی

البته جفت من فوندال هست

عزیزم من احساس میکردم الان هم هفته ۱۶هستم بازم احساسش میکنم احساس گلوله شدن میکنم

من هر از گاهی به اندازه یدونه قلقلک کوچیک متوجه میشم ها

من که جفتم قدامی هیچی حس نمیکنم

میگن از ۲۰ به بعد تکوناشو حس میکنی

من اولین تکونو توی ۱۶ هفته و ۳ روز حس کردم

تو یازده هفته چیزی حس میکردی ؟؟

توی 14هفته که خیلی زوده.من 22هفته ام هنوز تکون نخورده

من تکون میخورد خیلی ضعیف بود ولی حس میکردم

مال من ک هنو تکون نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد