سلام خانما کیا خیلی حوس نوشابه میکنن؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

من دوس دارم هفته ای یبار میخوردم کمتر از یک لیوان ازمایش دادم قندم ۱۰۴ ناشتا بود،دکترم گف بالاس اگ بیشتر بره بالا باید دارو بخوری منم از ترس کیک و کلوچه و نوشابه کلا قند مصنوعی حذف کردم الان رسید به ۸۰ خداروشکر

میگن هم زایمان زودرس میاره هم ممکنه سبب دیابت بارداری باشه،آخه میزان قندش خیییلی بالاست
بهر حال پیشگیری بهتر از درمانه

من😢
ولی نباید بخورم

من گاهی یکم میخورم

سوال های مرتبط

مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری