کیا اوایل شهریور زایمان میکنن درخواست بدین🫠❤️

۱۵ پاسخ

من هفتم

من وسطاش یا اخراشم

من زده ١١شهريور اما سزارين احتمالا ١شهريور باشه

من زده 10 شهریور اما احتمالا سزارین بشم زودتر میشه

من پنج شهریورم

منم ۷ شهریور زده ولی فکر کنم زودتر بشه

کیا میدونن نی نی شون چیه
من ۱۱ شهریور برام زده فعلا

من اواخر شهریورم❤️

من سزاریان هستم اول شهریور

من اواخر🫠

من ۱ شهریور زده

من ۹شهریورزایمانمه

من 😘🧡

با اجازتون من

من اواخرش

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
حسیبا آسمونی💔 حسیبا آسمونی💔 قصد بارداری
مامان ....... مامان ....... ۷ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان گومبولی🎀🩰 مامان گومبولی🎀🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی