من هفتم
من وسطاش یا اخراشم
من زده ١١شهريور اما سزارين احتمالا ١شهريور باشه
من زده 10 شهریور اما احتمالا سزارین بشم زودتر میشه
من پنج شهریورم
منم ۷ شهریور زده ولی فکر کنم زودتر بشه
کیا میدونن نی نی شون چیه
من ۱۱ شهریور برام زده فعلا
من اواخر شهریورم❤️
من سزاریان هستم اول شهریور
من اواخر🫠
من ۱ شهریور زده
من ۹شهریورزایمانمه
من 😘🧡
با اجازتون من
من اواخرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.