۱۷بودم خوب بودهم تمیزگی هم رسیدگی
اگه پول داری جای بهتر برو
من ۱۷ شهریور پارسال سز اورژانسی شدم با دکتر بتول حسینی پور دکتر و کادر اتاق عمل خوب بودن
ولی بقیه چیزاش افتضاح
از همه بدتر اینه که ملاقات نداره و دقیقا روزایی که از همه بیشتر ب شوهرت احتیاج داری شوهرتو راه نمیدن😵💫
من دخترم ۱۷شهریور بودم طبیعی
اصلا راضی نیستم خعلی دانشجوها معاینه میکردن🫤
من رو دخترم ۱۷ شهریور بودم عالی بود و تمیز..رسیدگیشونم خوب بود
من قائم . نمیدونم بد نبود شاید چون بیمارستان خوب نبودم نمیدونمولی در کل خوب بود برام گ
من دیروز ۱۷ شهریور سز شدم خوب بودو خانم دکتر جندقی فوق العاده عالی و سریع و کار بلد بودن
۱۷شهریورنسبت ب قائم بهتره تعریف میکنن
من ۱۷شهریور راضی بودم
من قائم بودم خیلی بد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.