سلام مامانا کیا طبیعی زایمان میکنن

۷ پاسخ

من عجله دارم زود بدنیا بیاد چون سزارینم خوشحالم 😊😅

منم دوست دارم دعا کن سزارین نشم

خدا کمکم کنه بتونم طبیعی میارم

منم میخام دوره ورزش بگیرم برای زایمان طبیعی ان شاالله😍

منم به طبیعی دارم فکر میکنم خدا کمکم کنه بتونم تحمل کنم دردشو

من ك سزارين

من دوس دارن ببینم خدا چی بخواد

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ....... مامان ....... ۷ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی