سلام کیا با دکتر عصمت روحبش زایمان طبیعی داشتن ؟

۶ پاسخ

دکتر روحبخش قوچانیه و تو شهرمون سالها حرف اولو میزد.یه مدتم رییس بیمارستان بودن..کارشون عالیه.و دستشون سبک..حیف که نموندن و رفتن مشهد..
خواهرام تحت نظرشون بودن و خیلی راضی ن...حتی الانم مریضای قوچانی بخاطر زایمان میان مشهد زیر نظرشون.
خیلیا نابارور بودن و از ایشون جواب گرفتن..

سلام عزیزم من داشتم خوب بودن دستشونم سبکه

دکترمن بودن خیلی دکترخوبی هستن ولی زایمانم باایشون نبودرفتم هاشمی نژادبیماستان امام حسین میشینه شنبه وچهارشنبه
دخترآبجیم افتادگی رحم داشت عمل کردراضی بود

عزیزم شمارشو داری متم میخام برم زیر نظرشون

منم سزارین شدم پیشش واقعادکتربی نظیریه پرحوصله

روحبخش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری