کیا زایمان طبیعی داشتن و راضی بودن ؟

۶ پاسخ

منم خیلی راضی بودم انشالله خدا بازم بهم لطف کنه بازم انرژی رو بده ❤️‍🩹

منم خداروشکر راحت بودم زایمان اولم طبیعی بودم بعدش نشسته بودم بامامانم حرف میزدم ولی تخت کناریم سزارین بود تا صبح ناله میکردبنده خدا

من من😁😁انتخاب همیشگیم سه ساعت دردکشیدم وتمام شب رفتم صبش اومدم خونه راحت

منم زیاد کشید زایمانم ولی بهترینش طبیعی هس چون بعد زایمان خیلی خیلی راحت میشی

من خیلی راحت بودم تو زایمان اولم و زود هم زایمان کردم کم هم بخیه خوردم و جفت هم به راحتی جداشد انشالله که تو این هم راحت باشم

من خیلی راضیم دردش ی لحظس بعدش خیلی خوب راه میری واصلا درد نداری ولی یکیو دیدم سزارین بود اول خوب بود بعد درداش شروع شدن شبا همش جیغ میزد

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی