جفت زایمانا عوارض دارن باید ببینی کدوم خودت میتونی راحتتری
من راضی بودم ولی باماماهمراه بدون ماما مطمئنن راضی نبودم ولی ماماهمراه واقعا کمک حالم بود
بستگی به بدن،آستانه درد،ترس و خیلی چیزا داره،من طبیعی دوست داشتم خیلی هم خوب بود،اینم طبیعی میارم،از سزارینو بخیه هاشو بیهوشیو بی حسی وحشت داشتم هنوزم دارم میدونم ک نمیتونم ولی طبیعی بدون هیچ ترسی خودمو اماده کرده بودم،خیلی هم خوب پیش رفت خاطره خیلی خوبی هم دارم از زایمان اولم
درسته که هر دو عوارض دارن من دخترمو طبیعی دنیا آوردم خیلییییی درد کشیدم ولی باز ترجیح میدم به آمپول و بخیه سزارین اینم میخوام طبیعی دنیا بیارم
هردو سختی خودشو داره بستگی به خودت داره یکی طبیعی ۶روزه خوب شده یکی ۱۰الی ۱۵
سزارینمهمینه
من که طبیعی اصلا بخاطر اینکه بعداز زایمان واژن مثل قبل نیست نمیرمممم
هردو زایمان سختی خودشونو دارن من طبیعی بودم اینم میخام طبیعی زایمان کنم
سوال منم هستتتت
من راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.