خوشا ب سعادتتون که بهترین آدم های جهان رو قراره بدنیا بیارین😎😍😂
آبانیا تکن🤌🤍
سلام منم آبانم😍
من آذر زده ولی چون میدونم حدودای ۳۷ هفته قراره به دنیا بیاد(اگه زودتر نیاد)میوفته تو آبان ان شاءالله.
چون سزارین هستم و سر قبلی هم همین حدودای ۳۷ هفته به دنیا اومد.
منم ابانم احتمالا نیمه های ابان
منم اخر آبانم
من ۲۴ ابا روز تولدم و سالگرد ازدواجم😂😍
منم آبان ۱۵ زده انتی
من۱۰ابان
منم گهواره زده ۱۰ آبان ولی ان تی گفت ۱۵ انشاالله زودتر بگذررررره به خیری
من ۴ ابان زده گهواره ولی کاش ی هفته زودتر بدنیا بیاد🫠✨
من ۷ آبان 😍
۲۸ آبان😁
من ۸ ابان هستم
من طبق ان تی ۱۳ آبان🥳👶🏻
من طبق هفته ام آخر آبان
ولی آنتی بهم تاریخ زایمان نزد 😭 😭
منم 23 آبان زده ولی چون سزارین هستم 13/14 آبان میشه
سلام دوست خوبم 😂🖐️
من ۲۶ باید زایمان کنم
منم آبان ماهی ان شالله
خداروشکر میکنم بچم آبان ماهی میشه
منم گهواره زده ۱۸ آبان
من من
من ۲۰آبان تاریخ گهواره برام زده
منم 25.26ابان زده
من انتی زده ۱۸ آبان
خودم به حساب پی ام اس 22ابان انتی زده 27ابان ♥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.