منم ۸ ابانم
منم ۱۸ آبانم چون سزارینم احتمالا ده روز زودتر بشه ۸/۸😍 خداکنه
پسرمن ۵/۵😍
منم ابانم
والازده ۱۰ابان چون سزارین میخوام فکرکنم بشه اخرمهر🤣
منم آبان انشالله 😍
من خیلی دوست داشتم آبان باشه ولی مهر شد ☹️
من 14 ابان🥹
من زده ۴ آبان اگ زودتر نیاد
منم زده ۲۷آبان
من😄۲۸آبان
من 15آبان
منم آبان
مامانا از علائمتون بگین؟؟؟
من هیچی علائم ندارم
✋️۲۵ ام
منم بهم تاریخ آخر آبان داده ولی دوقلو و ای وی اف سزارین میشم احتمالا سه هفته زودتر
منم آبان🤗
من زده آذر اما سزارینی هستم دو هفته زودتر میشه آبان انشاالله
منم تاریخم آبان ماه هسته
من به امید خدا...اگه همچی خوب پیش بره
منم آخره آبانم
من ۱۲ ابان
منو زده ۵ ادر ولی سزارین بشممیشه ۲۵ ابلن
من تاریخم آبان ماه هس😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.