۱۰ پاسخ

من ده هفته و ۴ روزم

سلام گلم منم ده هفته ام

فردا میرم تو ۱۰ هفته😅

من ۱۰و۳روزم عزیز

من ده هفته و سه روز
اینایی ک تهوع اذیتتون میکنه چرا قرص نمیخورین منم همینجور بودم دکترم دارو داده راحت شدمممم

منم نه هفته و دو روزم ولی گهواره میزنه ده دیگه😊

منم۹هفته۵روز🤝

شماهم هنوز درگیر تهوع بالااوردن هستین 😕

سلام گلم من ۱۰ هفته و دو روز هستم

من ده هفته و ۴روزم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و تودلی مامان رادمهر و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری