۱۱ پاسخ

سلام عزیزم
منم سه تا بچه دارم
اقدامم برا چهارمی

بچه چهارم؟ ۲۴ سالته؟ یا خدا باورم نمیشه 😐😐😐😐😐

عزیزم دکترتون کیه؟؟
زیر نظر دکتر خاصی هستی؟؟؟

من بچه 5البته سه تا طبیعی چهارمی سزارین شدم اینم دکتر گفت سزارین میشم که دیگه لوله هامم ببندم

خدا حفظشون کنه برات گلم

دمت گرم دختر ، ان‌شاءالله سلامت و عاقبت بخیر باشن کوچولوهات

خوش بحالت خواهر، خدابچهاتو حفظ کنه برات، انشالا بیشترهم بشن، من بچه خیلی دوست دارم بگو چکار میکنی زود حامله میشی منکه دوساله اقدامم نمیشم یدونه بزور شدم اونم سقط شد

عزیزم جنسیت ۳تابچه دیگه تون چیه

یعنی تو بااین سن بچه چهارم داری

سلام شمام سزارین چهارمی؟

بچه چهارم الان دیگه خیلی کمه😏

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و تودلی مامان رادمهر و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری