من ۸ شهریور🥹
من ۲۹شهریور زده ولی احتمالا زودترباشم چون سزارین میخام 🥹
منم طبیعی زده ۲۲ شهریور من سزارین هستم یک هفته تا دوهفته زود تر میشه
منم شهریورم
من تاریخ زایمانمواینجازده ۲۴شهریور، سونوی قلب که رفتم ۲۳ زده بود باز انتی که رفتم ۲۱ زده دیگه نمیدونم کی زایمان میکنم
من برج پنجم ☺️
من زایمانم اخرای برج ۶ هست
منم ۲۸ شهریور
منم شهریوریم
اینجانب. البته اگه نیفته مهرماه
منننننن من طبیعی ۶/۸تاریخ زایمان برام زده
منننننن
واسه منم انتی زده ۲۱ شهریور
من ۹شهریور
۲۳ شهریور 🫡
وای من هرچی درخواست میزنم کسی قبول نمیکنه 😶🌫️
برامنم ۲۵شهریور. واقعا بیاید باهم دوست بشیم مشکلی پیش اومد از تجربه هم استفاده کنیم 🥲🥲
منم زايمانم تقريبا هفته اول شهريور هست ان شاءالله
من آخر شهریورم 💖
منم شهریورم
من احتمالا ۱ شهریور باشم
من
البته چون دوقلو هستم میوفته مرداد🤣
من ۶/۳۰
منم برج ۶😍
منم شهریوری هستم
من ۲۰ شهریور ایشالا 🥲
منم شهریورم احتمال ۱۷ شهریوره
منم سزارین آخرای شهریور 🥰
منم برج ۶
من ۲۸شهریور
من اخرا برج
منم زده ۱۴شهریور ..ولی سزارین هستم فکنم یه هفته دو هفته جلو میفتم
من 😁
اگه مثل داداشش عجله نداشته باشه ۱۸شهریور😄
من برج ۶ نی نی قشنگم دنیا میاد 😍
برای من طبیعی اول برج ۷ ولی سزارینم میفته توی شهریور😍
سنو آن تی رفتی
من آخر شهریور یا شایدم اول مهر 😍😍
منم ۲۴شهریور
من سزارین برج ۶ هستم
منم طبیعی 22شهریور ولی سزارینم زودتر میشه
من ۲۶ . ۶
mi🖐🏻
من اوایل برج هفتم🥰
اگه طبیعی زایمان کنم ۲ شهریور😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.