کیا زایمانشون 27اذر هست یا 28

۱۳ پاسخ

گهواره برا من زده ۲۶

ولی سزارینم زودتر میشه همون ۱۵ آذر اینا میشه

مننننن

برایه من زده 21آذرماه

من ۱۷ آذر

من ۲۹ اذر طبق برنامه گهواره

من 21اذراگرمثل قبل باشه شماهازایمان کردین من هنوزنه

منم همون هول و هوش زده سونو. حال ندارم برم نگاه کنم😂

برای من گهواره زده۲۶ اذر

من ۲۶آذر هستم

واسه خواهر من ۱۹ آذر

برمن گهواره زده۲۹ ولی سونوزده۲دی خودم دوس دارم آذری باشه

برای من گهواره زده ۲۰اذر اما تاریخ زایمان طبیعیه معمولا ، احتمالا ابان میشه زایمان

سوال های مرتبط

مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری